Showlist web - Mindmotion
jassenmuur.jpg
bakker-brommer.jpg
boodschappenkar.jpg
carnavalsmakers.jpg
geiten-op-stoel.jpg
jerrycans-aan-muur.jpg
http://www.nowsales.nl/mm/images/fotos/jerrycans-aan-muur.jpg
motor-hooibaal.jpg
pruiken-in-venster.jpg
http://www.nowsales.nl/mm/images/fotos/pruiken-in-venster.jpg
winkelwagen.jpg
“The mind is like a parachute, it only functions when its open”
Het Latijnse woord 'persona' betekent masker. Het woord 'persoon' is hiervan afgeleid en betreft de totale bepaling van het zelf ten aanzien van de ander. De essentie van de persoonlijkheid dient als bepaling voor het begrip 'identiteit'.
Uw Mindmotion coach brengt samen met u in kaart waar het echte probleem zit en wat er nodig is om veranderingen te laten slagen. Met respect, invoelingsvermogen en de nodige directheid helpt uw coach u de juiste koers te vinden.
Of het nu gaat om persoonlijke coaching, team coaching of organisatiecoaching, de Mindmotion experts staan voor u klaar.
“Everything you can imagine is real”
In andere landen waar alle techniek en vernuft nog geen onderdeel is van de dagelijkse routine blijken mensen toch innovatief en creatief te zijn. Ze zoeken naar oplossingen om hun doel te bereiken.
De trainingen van Mindmotion prikkelen de deelnemers om andere perspectieven te zien, de zaken anders te benaderen.
Of het nu gaat om verkoop, effectieve communicatie of leidinggeven; elke training brengt nieuwe inzichten en concreet haalbare doelen op gang.
" Our only security is our ability to change"
Organisaties veranderen, terwijl medewerkers vast blijven houden aan het oude. De druk loopt op. Er moet steeds meer gebeuren met steeds minder mensen. Er komt spanning op samenwerkingsrelaties.
Lang sluimerende problemen komen duidelijker aan het licht en juist nu heeft de organisatie de volledige inzet van iedereen nodig. De voortdurende veranderingen vragen andere bagage van managers.
Er is een transitie nodig, een verandering van denken en doen.
PERSOONLIJKE EFFECTIVITEIT Must (Doel(en)) Het optimaal benutten van persoonlijke kwaliteiten en inzicht hebben en werken aan verbeterpunten |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemers kent de huidige status van zijn persoonlijke effectiviteit en heeft inzicht in het vergroten van zijn/haar persoonlijke effectiviteit. De deelnemer maakt een helder doel en stappenplan waarmee het proces van verandering (vergroten persoonlijke effectiviteit) ontwikkeld wordt. |
EFFECTIEF COMMUNICEREN
Must (Doel(en)) Inzicht in het communicatie proces van jezelf en anderen en op welke wijze de communicatie beïnvloed wordt waardoor de effectiviteit vergroot wordt. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemer heeft inzicht in zijn/haar eigen communicatiepatroon. De deelnemer heeft geleerd de communicatie aan te passen aan de gesprekspartner waardoor de effectiviteit en de uitkomst van het gesprek het voorafgestelde resultaat oplevert |
PROFESSIONEEL COMMUNICEREN
Must (Doel(en)) Op een overtuigende wijze in staat zijn een professionele manier van communiceren te hanteren in verschillende situaties. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemer is zich bewust van de invloed zijn/haar communicatie op de ander en heeft geleerd deze aan te passen aan de situatie en gesprekspartner waardoor een gesprek professioneel en overtuigend gevoerd kan worden. |
ASSERTIVITEITMust (Doel(en)) Het ontdekken van assertief gedrag en hoe dit gedrag te gebruiken in de verschillende situatie. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemer kent zijn/haar verbeterproces t.a.v. assertief gedragen heeft de eerste aanzetten gedaan dit te verbeteren a.d.h.v. oefening tijdens rollenspellen. De deelnemer heeft een verbeterplan gemaakt. |
COMMERCIE VOOR BEGINNERS
Must (Doel(en)) Het ontwikkelen en prikkelen van commercialiteit en het voeren van een commercieel gesprek. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemers hebben een stevige commerciële prikkel ontvangen en hebben geleerd om een verkoopgesprek gesprek te voeren met de focus op een win-win situatie waardoor de omzet verhoogd wordt. |
COMMERCIE VOOR GEVORDERDEN
Must (Doel(en)) Het voeren van een professioneel verkoopgesprek op verschillende niveaus waarbij de focus ligt op strategisch niveau. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemer heeft inzicht in zijn Sales performance en heeft geleerd op om op overtuigende wijze het gesprek positief te beïnvloeden waardoor resultaten stijgen. |
ONDERHANDELEN VOOR BEGINNERS
Must (Doel(en)) Het voeren van een onderhandelingsgesprek waarin gestuurd wordt op het te behalen doel. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemer heeft inzicht in het proces van onderhandelen en heeft de beginselen geoefend waarbij hij de basis elementen op een goed onderhandelingsgesprek te voeren kan benutten. |
ONDERHANDELEN VOOR GEVORDERDEN
Must (Doel(en)) Het voeren van een professioneel onderhandelingsgesprek op zowel strategisch als tactisch niveau waarin het behalen van een ambitieus rendement het uitgangspunt vormt. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemer creëert zijn/haar onderhandelingsruimte en is in staat in te spelen op de signalenen op strategisch en tactische niveau waardoor hij/zij in elke situatie leert schakelen. |
TELEFONISCH (VERKOOP) AFSPRAKEN MAKEN
Must (Doel(en)) Het verhogen van de score van afspraken voor een commercieel gesprek. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemer heeft een gefundeerde basis gelegd om succesvol telefonisch afspraken te maken en heeft dit daadwerkelijk in de praktijk gebracht. |
SALES COACHING
Must (Doel(en)) Het gericht coachen en sturen op Sales resultaten waardoor de medewerker de resultaten ontwikkelt en verbetert. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemers hebben een prikkel gekregen om met de inzet van sales coaching effectief en geïnspireerd samen te werken aan de gestelde omzet doelen en de medewerker verder te ontwikkelen.
|
Trainingstraject
In een trainingstraject werkt Mindmotion met twee trainers, omdat het trainen op identiteitsniveau een intensieve aanpak vereist. Dit 2-trainerschap betekent dat zowel op bewust- als op onbewust niveau getraind wordt waardoor de effectiviteit van leerprocessen toeneemt. Uw input op het gebied van persoonlijke en professionele ontwikkeling staat centraal bij Mindmotion. De onderstaande trainingen zijn op maat ontwikkelde trainingen en dienen als indruk van de mogelijkheden.
Communicatie trainingen (trainingsopzet) • Persoonlijke effectiviteit • Effectief communiceren • Professioneel communiceren • Assertiviteit Commerciële trainingen (trainingsopzet) • Commercie voor beginners • Commercie voor gevorderden • Telefonische acquisitie • Sales coaching • Onderhandelen |
"The great aim of education is not knowledge but action.” |
Management trainingen en coaching (trainingsopzet)
• Management development traject
• Leidinggeven
• Management- en team coaching
• Organisatie coaching
Branchetrainingen (trainingsopzet)
• Trainingen voor de flexmarkt
• Trainingen voor de zorg
• Trainingen voor de farmaceutische Industrie
Overige trainingen en workshops (trainingsopzet)
• Time management
• Omgaan met conflicten
• Omgaan met agressie
• Selectiegesprekken
• Ziekteverzuimbeleid en preventie
Meer inzicht in de programmatuur van de training vindt u bovenstaand via de pagina's 'trainingsopzet'.
Personal coaching
U trekt het even niet meer. U verliest het overzicht. U bent niet in balans. U maakt snel ruzie en bent geïrriteerd. U vindt uw werk niet meer leuk. U weet niet wat u wil. Er kunnen momenten in het leven zijn dat er een kink in de kabel komt en dat u hulp kunt gebruiken van buitenaf. Vaak zijn een paar coaching sessies genoeg om u weer op weg te helpen. Na een professionele intake en diepte interview worden uw uitdagingen in kaart gebracht. Vervolgens adviseren we u over het aantal benodigde coaching sessies die nodig zijn om uw doelen te bereiken.
"Act as if what you do matters. It does." |
Team coaching In het team is de spanning voelbaar? Er zijn mensen die niet met elkaar door de deur kunnen. Men snapt elkaar niet en er is weinig begrip en respect. Teams die niet meer functioneren en met elkaar overhoop liggen zijn voor de medewerkers zelf maar ook voor de organisatie een belemmering. Na een grondige inventarisatie met de opdrachtgever gaan we met het team aan de slag. De Mindmotion coaches zijn experts in het openbreken van vastzittende patronen en zorgen ervoor dat het echte probleem aan de oppervlakte komt. Vervolgens wordt aan de hand van werkzame modellen gewerkt aan de benodigde veranderingen. Prikkelend, creatief, respectvol en confronterend zijn sleutelwoorden voor een team coaching sessie. |
Organisatie coaching Mindmotion zal gefaseerd de veranderingen met u in gang zetten zodat gedrag daadwerkelijk gaat veranderen en zichtbaar wordt in de resultaten. |
"Change your thoughts, and you change the world.” |